Parmigiani( Pernite cu parmezan)






Aceasta reteta am preluat-o de pe blogul Gourmandine
Ingrediente

Pentru aluat:

500g faina

200g apa

1 plic drojdie uscata Dr. Qetker
100g margarina

1 lingurita sare

50g zahar tos

Pentru umplutura:
~200g parmezan

Pentru uns:1 ou100ml lapte
Susan

Mod de preparare

Aluat: se pune apa la incalzit. Se pune faina, drojdia intr-un vas, se adauga apa calduta,sare, margarina, zaharul si se framanta bine.

(pe blogul de unde am preluat reteta e o alta metoda de preparare a aluatului,eu am facut varinta simpla si a iesit la fel de bine)Se lasa la dospit 1ora 30 min(pana isi dubleaza volumul)

Dupa ce a dospti aluatul il punem pe suprafata de lucru si intindem o foaie nu foarte subtire, punem parmezanul ras peste foaie si dam cu sucitorul sa intre in aluat .

Dupa care rulam foaia si taiem forme de 2 cm.

Punem in tava cu hatie de copt si lasam sa creasca `1 ora.

Dupa ce au crescut se ung cu un amestec din un ou cu 100 ml lapte si se presoara susan.

Se dau la cuptor 15 min, pana se rumenesc.

Comentarii

  1. Ce bune sunt pernitele tale!
    Si eu am facut ceva asemanator(cornulete) cu branza, dar cred ca si ale tale sunt delicioase!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu