Pateu de linte

Daca imi spuneati vre-o data ca un pateu vegetal poate fi atat de bun nu va credeam, pana nu am incercat acest pateu . Pe langa faptul ca se prepara destul de usor e foarte bun si foarte apreciat de intreaga familie.






 Ingrediente

-500gr linte
-1 dovlecel
-300 gr ciuperci
-50 gr caju
-sare, piper
-3 catei de usturoi

Cantitatile pot varia in functie de gustul fiecaruia

Mod de preparare

Se pune la imuiat de cu seara lintea, a doua zi se pune la fier si se schimba apa ca la fasole. Cand e gata se pune intr-o streuratoare si se lasa la scurs. Intre timp pregatim ciupercile, se taie marunt apoi se calesc in tigaie pana cand sunt gata, se asezoneaza cu sare si piper . La fel procedam si cu dovlecelul. Caju se maruntesc bine la robot.


In final se amesteca toate ingredientele se adauga si usturoi pisat.

Pofta buna!

Comentarii

  1. Interesanta reteta, si chiar merita incercata. Imediat vine postul si va fi o delicatesa de pus pe masa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e Paula, am vazut aceasta reteta la tv la emisiunea cu Cornelia Marin, si am testat-o binenteles la mine in bucatarie, rezultatul o bunatate, si cred ca e singura reteta care am facut-o pana acum de 5 ori:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu