Chec cu frișcă și carob

De carob sau pudra de roscove am auzit de ceva timp când a început sa fie popular în preparatele pentru copii (însă nu am folosit) . 🤗 Cum de ceva timp bebelina mea a început diversificarea, l-am achiziționat pentru a prepara diferite chestii pentru ea. Nu pot sa zic ca o da pe spate, nu e o mancacioasa 😒. Bun și atunci ce sa fac cu aceasta pudra de roscove ? Hm, dacă tot înlocuiește cacaua atunci de ce sa nu îl folosesc în checuri și alte dulcegării.
Am rămas surprinsa cât de bun este, a da, iar cavalerul cel mare care nu manca nimic de casa dulce, (în afara de tort cu ciocolata)) a dat gata ieri 2 felii 😂.
Asa ca va propun sa încercați rețetă cu carob(apropo nu e scump și se găsește la plafar) dar dacă nu găsiți desigur se poate face cu cacao.
Rețetă după care m-am ghidat e cea a lui Teo










Ingrediente

3 oua
160 gr zahar
100 ml frisca
150 gr branzica fagaras
200 gr faina
1 praf de copt
2 linguri carob

Mod de preparare

Se bat ouăle cu zaharul timp de 10 min., acestea își dublează volumul și se albesc, după care adăugăm frișcă și brânză Făgăraș și amestecam ușor. Faina se amesteca cu praful de copt și o priza de sare, după care se pune peste compoziția de ou și se amesteca. Se împarte în doua compoziția și adăugăm carobul. Într-o tava de chec în care se pune hârtie de copt se toarnă compoziția alba apoi cea cu cacao.
Se coace la 180 C timp de 45 min sau pana când trece testul cu scobitoarea.



Comentarii