Costițe de miel la tigaie (cele mai bune și fragede)

Costițe la tigaie - una din cele mai simple și delicioase metode de preparare a costițelor de miel, fără multe condimente și alte nebunii. Secretul e sa fie făcute la foc mic fără sa le grăbiți. Atât! Asa le face mama și sincer nu as schimba rețetă pentru nimic, simplitatea gustului și fragezimea lor fac aceasta rețetă un deliciu desăvârșit. 😋





Ingrediente
-costițe miel
-apa
-ulei
-sare
-opțional menta uscata
Nu am dat cantități deoarece totul depinde de câte costițe aveți.

Mod de preparare

Am tăiat carcasa de costițe în doua, le am trecut printr-un jet de apa rece, asta în caz ca s-au făcut osisoare mici. Într-o tigaie am pus puțin ulei, am adăugat coastele și apa la jumătatea cantității de carne(sa nu puneți cât carnea apa, nu e necesar) se acoperă cu capac și se lasă la foc mediu pana începe sa fiarbă, după care se da la foc mic și lăsăm asa pentru 1 H și 30 min. Între timp mai puteți amesteca dar nu prea des. După o ora verificați carnea, dacă e gata luați capacului lăsați sa se evapore lichidul și sa se rumeneasca.

Înainte de a lua capacul și a le lasă să se rumeneasca adăugați sarea și menta în caz ca vreți o aroma, dar credeți-mă ca nu e necesar.

Am servit alături de o mămăligă aburinda 😋

Comentarii