Rulada cu crema de ciocolată, rețetă simplă

De când am pe lista sa public aceasta rețetă aproape a trecut un an 😂 dar cum niciodată nu e prea târziu va dezvălui și vouă modul de preparare.


Ingrediente
Tava dreptunghiulara obișnuită
3 oua
3 linguri de zahar
2 lingurifaina
1 lingura ulei
1 lingura cacao

Crema ciocolata
100 Gr ciocolată
100 ml frișcă
Decor
50 Gr ciocolată albă ( 50 Gr frișcă bătută)

Mod de preparare

După mine este cea mai simpla rulada care există, daca nu atunci aștept comentarii de la voi cu rețete simple .

Separam albușurile de gălbenușuri, gălbenușuri se bat cu o lingura de ulei și 1 de zahar, iar albușurile le batem cu mixerul spuma tare apoi adăugăm treptat cele două linguri de zahar. Incorporam gălbenușurile mixate după care faina amestecata cu praful de copt. Se toarnă compoziția in tava( cu hârtie de copt) și se coace la 180C timp de 10 min-12 min. Faceți testul cu scobitoarea!

Se scoate din cuptor blatul și se rulează ajutandune de hârtia de copt. Se lasă așa rulat până se răcește.

Crema eu o pregătesc din timp, topesc ciocolată in frișcă la bain marie apoi o dau la frigider până se raceste,( de obicei o pun in congelator) apoi o bat cu miypana devine o crema aetrata.

! Pentru un gust divin folosesc mereu ciocolată cu conținut de cacao de peste 57%

Peste blatul răcit se pune crema de ciocolată și se rulează. Se dă la frigider.

Pentru decor am folosit frișcă bătută în care am adăugat ciocolată alba topita.

Am făcut două rulade una cu ciocolata alba alta cu ciocolata neagra.

Comentarii