Turta dulce, rețetă simpla

Acum câteva zile o rețetă simplă de turta dulce mi-a atras atenția, rețetă am gasit-o pe YouTube este a Reghinei Cebotari, turta dulce glazurata. Eu am modificat puțin retata înlocuind cacao cu carob și nu am glazurat cu albuș de ou ci zahar și apă, fiind că nu ai dau strumfitei albuș crud. Ajutor de bucătar strumful junior.










Ingrediente

350 Gr faina
220zahar
200 ml lapte
50 ml ulei
1galbenus ou
1 praf de copt
Jumătate linguriță bicarbonat de sodiu
Jumătate linguriță scorțișoară
Jumătate linguriță ghimbir ( data viitoare voi pune mai mult)
Sare un vârf de cuțit
40 Gr carob
10 Gr cacao
Puteți pune in loc de carob cacao

Glazura
100 Gr zahar pudra
O linguriță apa


Mod de preparare

După cum va spuneam este cea mai simpla reteta de turta dulce, amestecam ingredientele uscate, faina, cacao, carobul praf de copt, bicarbonatul de sodiu, scorțișoară și ghimbir praf apoi amestecam cu lapte, ulei, gălbenuș de ou. Se obține un aluat lipicios. Pe masa de lucru presuram faina și întindem o foaie de 0.4mm  ( un deget) și decupam cu un pahar sau forma rotunda. Așezăm formele in tava  in care am pus hârtie de copt și coacem timp de 10 min la 180 C.



Nu uitați să încălziți cuptorul înainte de a coace.

Rețetă zice că se coc timp de 7 min, cum cuptorul meu are afișaj electric al temperaturii am copt 10. Pentru a verifica dacă sunt gata cu o scobitoare verificati după 7 min.

Când s-au răcit i-am glazurat cu zahar topit. Zaharul se amesteca cu apa și se unge turta dulce.

! Fiind că am folosit zahar cu granulație mare aceste nu s-au topit în momentul când am amestecat ingrediente și au ieșit biscuiții cu denivelări 😬 voi sa folosești zahar pudra

Comentarii